Klantenservice

Hulp nodig?

Vind antwoord op de meeste gestelde vragen hieronder.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja zeker! Na je bestelling heb je van ons mail gehad met een link naar jouw eigen status pagina. 
Daar kun je iedere stap van jouw bestelling volgen.

Wanneer word mijn bestellen verzonden?

Jouw bestelling verzenden wij altijd zsm! Op de product pagina kun je de exacte levertijd vinden. 
Wij verzenden altijd binnen enkele dagen na bestelling.

Ik zoek iets specifieks, kunnen jullie mij helpen?

Natuurlijk! Neem gerust contact op met de klantenservice om de hulp te krijgen die je zoekt.

 

Contactgegevens:

Fiesta Europe
Osnabruckstraat 24a
7418BN Deventer
KVK: 68853521
BTW: NL001155041B97

Klantenservice@fiezta.nl

Ik zou graag iets willen ophalen!

Dat begrijpen wij goed, soms is dat ook gewoon makkelijker.

Neem daarvoor contact op met onze klantenservice, zij plannen met u een afspraak in. 

Zakelijk bestellen

Een top match! Zie ons gerust als de feestelijke medewerker die jouw bedrijf helpt waar mogelijk.

Grotere afnames nodig? Of regelmatig (op rekening) bestellen? Niets is te zeg en vele grote bedrijven gingen je voor. 

Denk aan, Coolblue, Philips, Bol.com, Prinses Maxima Kinderziekenhuis en nog veel meer! 

Heeft u een vraag of mogen wij u ergens mee helpen?

Neem contact op met ons via het onderstaande contactformulier! 

Of stuur uw vraag naar klantenservice@fiezta.nl

U kunt ook met ons chatten, gebruik daarvoor de chatwidget rechtsonder in uw scherm.

Wij streven er naar om binnen 1 uur uw vraag te beantwoorden.

Bellen is op dit moment niet mogelijk.

Graag op de hoogte blijven? Schrijf je dan vandaag nog in voor de nieuwsbrief.